این پست شماره نداره
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




چقد دُز امشب بالاس...!

+اهنگای وبلاگ ربطی ب من نداره ولی این روزا فازشون بالاس :)

+بعدا نوشت: بعضی وختا باس گم شی تا پیدات کنن...!



نظرات شما عزیزان:

Fatima
ساعت1:58---18 شهريور 1392
پس نيستى!

حيف شد!

راستى من هروقت گم شدم کسى ديگه دنبالم نگشت! فک کنم يه نفرديگه رو جاى من پيدا کرد!

نوش جونش!
پاسخ: من بودمااا :|


fatima
ساعت1:33---18 شهريور 1392
الان فاز شادى گرففففتمممم

ميخوام تقسيمش کنم!!

هستى خواهر؟!!

يا بخوابم؟!

راستييييى!

خودم که وب ندارم!دفعه قبليم واسه آجيمو گذاشتم!

اگه هستى بدو تأييد کن دارم از خوشيه بى موقع بال درميارم!!

خخخخ
پاسخ:هسماااا من :|


عزرائیل
ساعت0:25---18 شهريور 1392
دراز میکشم
خیره میشوم به سقف
اشکهایم میچکند
سر میخورند و میروند به جایی که تو همیشه میبوسیدی …


علی اص
ساعت23:22---17 شهريور 1392
کامنت من از اینا داشت ؟ بی ادب کم حرف ... تو کلا کم حرفی ؟ مثه جواب دادن به کامنت ها ؟ جدی سواله برام



978 محشر بود ...
پاسخ: ااااامممم خو نمیدونم چی بگم :|


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |